وردپرس.بلاگ

Wp.Blog

۶ پیامد منفی تخفیف گذاری اشتباه + راهکارهای درست!

1,466

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

درباره تیم ما بیشتر بدانید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

۳ دیدگاه. رها کردن جدید

  • تقریبا به همه موارد موثر در کامنت مارکتینگ اشاره کردی
    سایت های پرترافیک دستشون برای اجرای هر روشی بازتره و خیلی سریع بازخورد میگیرن، اما سایت های تازه تاسیس چالش های بزرگ تری پیش رو دارن

  • نکته دیگه ای که وجود داره و لازم دیدم بگم اینکه با گذاشتن کامنت ارزشمند در انتهای محتوا و نوشتن همچین عبارتی در آخر کامنتمون ” می توانید برای وارد شدن به سایت ما عبارت “ساخت تیزر طلوع فیلم” را در گوگل جستجو نموده و وارد سایت ما شوید.” علاوه بر بحث برندسازی، هر موقع این عبارت در گوگل سرچ می شود یک امتیاز برای اون برند محسوب می شود که در عبارت “ساخت تیزر” به موفقیت برسد. علاوه بر این وقتی یک نفر قصد دارد در گوگل تایپ کند “ساخت تیزر” گوگل عبارت “ساخت تیزر طلوع فیلم” را پیشنهاد می دهد. بهتر این نکته رو هم اشاره کنم که، این هم یکی از تکنیک های سئو در قدیم بود که توسط ربات هایی انجام می شد و برند هارو به کابران پیشنهاد می داد.

  • واقعا عالی، بنده هر وقت مطالعه ای دارم یکی از منابع خوبم شما هستید.

    اجرتان با خدا و کسب و کارتان با برکت، ان شاالله

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست