مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بینتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کردهاید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کردهاید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی میگیرید.
حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش میشوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمیتوانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری میآورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمهای را در گوگل جستجو کرده است؟
مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بینتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کردهاید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کردهاید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی میگیرید.
حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش میشوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمیتوانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری میآورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمهای را در گوگل جستجو کرده است؟
مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بینتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کردهاید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کردهاید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی میگیرید.
حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش میشوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمیتوانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری میآورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمهای را در گوگل جستجو کرده است؟
مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بینتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کردهاید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کردهاید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی میگیرید.
حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش میشوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمیتوانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری میآورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمهای را در گوگل جستجو کرده است؟
مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بینتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کردهاید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کردهاید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی میگیرید.
حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش میشوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمیتوانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری میآورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمهای را در گوگل جستجو کرده است؟
مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بینتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کردهاید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کردهاید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی میگیرید.
حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش میشوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمیتوانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری میآورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمهای را در گوگل جستجو کرده است؟
۱ دیدگاه. رها کردن جدید
سلام، این یک دیدگاه است.
برای شروع مدیریت، ویرایش و پاک کردن دیدگاهها، لطفا بخش دیدگاهها در پیشخوان را ببینید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته میشود.